Descrierile activităților/ proiectelor prezentate ca exemple de bună practică în învățământul primar și gimnazial aparțin cadrelor didactice care le-au desfășurat/ înscrise în selecție și nu reprezintă activități desfășurate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED sau interpretări ale experților implicați în activitatea de validare a propunerilor.

Povestea literei

Zamfiroiu Andreea

La mulți ani, România mea!

Velicu Gabriela Stăncuța

Abecedar de tipar

Boantă Mihaela

Călători prin România

Suciu Petronela

Dezvoltarea competenței de comunicare prin proiecte internaționale

Șandor Veronica

Pedagogia fericirii

Puiu Andreea Denisa

Clasa Dojo, clasa digitala

Rusu Viorica Maria

Toată școala citește!

Petrea Petronela

Învăț mai ușor cu tine, pentru mine!

Roșu Anca Flavia

Suflet de copil în versuri și proză

Bedő Aranka

Carnavalul, Fărșangul

Hajdu Edit

Proiect antreprenorial Mărțișorul – simbolul primăverii

Proca Daniela

Gojdiștiința

Berchez Daniela

Concurs interjudețean de orientare turistică ”Rusidava”

Ionescu Emilian

Tata, supereroul meu

Gavrilescu Claudia-Mirabela

Noi și actele de violență

Șușcu Anca Maria

Clasa Spiridușilor – o clasă de poveste

Dediu Anca

Strategii de stimulare a lecturii în rândul elevilor utilizate pentru dezvoltarea competențelor incluse în programa școlară pentru Limba și literatura română

Papiță Valentina

Relația pârinte elev școalâ – Activitate 8 martie

Asofiei Ionela

Oferă din ce nu ai ca să dobândești, alături de tine împreună spre lumină

Hoban Angela

În lumea ZURALO

Marinescu Raluca-Diana

Predarea Limbii engleze folosind metodologia CLIL și transdisciplinaritatea în vederea dobândirii de către elevi a competențelor de viață (soft-skills)

Suciu Andreea Daniela

Our heroes, our models

Nicolaescu Aurelia Mihaela

Partener în Concursul Internațional de Creație „Eco – Fantezii de Crăciun”

Ciobanu Marioara