Descrierile activităților/ proiectelor prezentate ca exemple de bună practică în învățământul primar și gimnazial aparțin cadrelor didactice care le-au desfășurat/ înscrise în selecție și nu reprezintă activități desfășurate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED sau interpretări ale experților implicați în activitatea de validare a propunerilor.

Stop cadru!

Marosy Veronica Ștefania

Vânătoarea de ouă

Țicău Alexandru George

Your digital life – Proiect international

Dima Ramona Mirela

Drumul către medalie: Hărnicuț de clasa a IV-a

Gheorghe Minodora

Ariciul prietenos

Enache Adelina Florentina

Metoda Harta Mentală sau Făurirea cu Dragoste

Nedelcu Violeta Daniela

Ziua internațională a carții pentru copii

Socol Simona

Clasa kinestezică

Duminică Florina Ancuța

LIKE pentru Educație – Împreună, profesor și părinte

Zaharia Andreea-Coziana

Teatrul ca disciplină de viață

Jecherean Mihaiela

READ – Realmente există adevărați devoratori – de cărți

READ – Realmente există adevărați devoratori – de cărți

Nica Amalia Iuliana

Caleidoscop sportiv multicultural

Coc Sorin

IMPACT – Club de inițiativă comunitară

Olărașu Liliana

Cursa cumpărăturilor

Botici Irina

Matematica în călătorie

Cucuianu Marița

Trăiește prin dans

Câmpian Cornel

Orarul Personalizat (strategie bazata pe valori si principii morale, formarea caracterului elevilor)

Spiriduș Geanina

Competenta, zambet, incredere

Pîrvulescu Andreea

Lumea e un teatru, dar și teatrul e o lume

Lumea e un teatru, dar și teatrul e o lume

Zbanca-Răucescu-Cozan Raluca-Gergeta

Identitate și tradiții la poarta timpului

Botgros Didina

Luna lecturii – În luna MAI citim MAI mult!

Gina-Teodora Gherasim

Recapitulare finală altfel, în cadrul excursiei de 3 zile

Cozma Elisabeta Teofilia

Educația în Era Digitală

Oprea Laura Rodica

Proiecte didactice realizate după modelul ERR

Bindea Rodovica