Mă adresez, în primul rând, cadrelor didactice din învățământul primar și gimnazial din România. Mă adresez, astfel, unui public dornic de dezvoltare, de evoluție, de schimbare.
Mă subsumez noilor politici în materie de educație, deoarece, în cadrul activităților proiectului, 55.000 de cadre didactice vor avea oportunitatea de a dezvolta și exersa competențe profesionale, precum și de a își adapta demersul educativ la noul curriculum național.
Aduc plusvaloare sistemului educațional românesc, prin faptul că, pe de o parte, beneficiarul final al proiectului este elevul român care face parte din anumite
categorii dezavantajate, dar și prin faptul că urmăresc să asigur diversificarea rolului cadrului didactic.
Îmi propun ca numele meu să fie asociat cu INOVAȚIA și CALITATEA sistemului de învățământ preuniversitar. Mai mult decât un proiect, vreau să devin o stare de spirit. Eu sunt CRED.
Concret, scopul meu este să previn părăsirea timpurie a școlii, prin măsuri sistemice de aplicare inovativă și sustenabilă a noului curriculum național, urmărind creșterea accesului la experiențe de învățare de calitate ale elevilor din învățământul preuniversitar primar și gimnazial.