Descrierile activităților/ proiectelor prezentate ca exemple de bună practică în învățământul primar și gimnazial aparțin cadrelor didactice care le-au desfășurat/ înscrise în selecție și nu reprezintă activități desfășurate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED sau interpretări ale experților implicați în activitatea de validare a propunerilor.

Cds integrat intercurricular, interdisciplinar deep english

Cds integrat intercurricular, interdisciplinar deep english

  • Aramă-Păsălău Carmen
  • Școala Gimnazială "Ion Creangă", Neamț
Cine m-a făcut om mare?

Cine m-a făcut om mare?

  • Moțăilă Andreea - Cristina
  • Școala Gimnazială "Smaranda Gheorghiu", Dâmbovița
Proiectul educativ „Fărâma de cultură” – „Săptămâna muzicală”

Proiectul educativ „Fărâma de cultură” – „Săptămâna muzicală”

  • Morar Claudia Aurora
  • Școala Gimnazială "Alexandru Vaida-Voievod", Cluj

Teatru istoric – Pagini de istorie prin ochi de copil

  • Peptu Anca-Mihaela
  • Școala Gimnazială Prejmer, Brașov

Teatrul – modalitate de exprimare

  • Roșoiu Iulia-Maria
  • Școala Gimnazială Coresi, Dâmbovița
Învățarea limbii române prin jocuri, cântece și povești (clasa pregătitoare și clasa I), Secția maghiară

Învățarea limbii române prin jocuri, cântece și povești (clasa pregătitoare și clasa I), Secția maghiară

  • Fancsali Adélka - Leilla
  • Liceul Teoretic "Tamási Áron", Harghita

asq.ro (Another Smart Question)

  • Ungureanu Ana-Elena
  • Școala Gimnazială "Profesor Mihai Dumitriu", Iași
Obiceiuri si tradinitii din comuna Radaseni

Obiceiuri si tradinitii din comuna Radaseni

  • Blana Catalina- Elena
  • Scoala Gimnaziala "Ion Lovinescu", Suceava
Prietenia – cel mai de preț dar

Prietenia – cel mai de preț dar

  • Crăciunaș Corina-Ioana
  • Școala Gimnazială "Mihai Eminescu", Sălaj
Ora părinților

Ora părinților

  • Chețan Luminița-Lucia
  • Școala Gimnazială "Ioan Vlăduțiu", Mureș
Piesa de teatru „Oameni buni”

Piesa de teatru „Oameni buni”

  • Dan Elena
  • Școala Gimnazială Romuli, Bistrița-Năsăud
Viitorul prezent

Viitorul prezent

  • Sándor Emőke-Erika
  • Școala Gimnazială "Móra Ferenc", Harghita
Drepturile șI responsabilitățile copilului, într-o şcoală diversă

Drepturile șI responsabilitățile copilului, într-o şcoală diversă

  • Julan Cosmin-Mircea
  • Liceul Tehnologic "Francisc Neuman", Arad
Ploaia de stele – activitate transdisciplinară

Ploaia de stele – activitate transdisciplinară

  • Costache Roxana Giorgiana
  • Școala Gimnazială Crevedia, Dâmbovița
Absolvenți de excepție – 2020

Absolvenți de excepție – 2020

  • Țipău –Tătărușanu Elena
  • Școala Gimnazială "Teodor Balan", Suceava
O zi din școala de „Acasă”

O zi din școala de „Acasă”

  • Gheorghe Diana Mioara
  • Școala Gimnazială "George Emil Palade", Prahova
To be, or not to be online

To be, or not to be online

  • Enache Roxana
  • Școala Gimnazială nr. 1, Ilfov
Soluții digitale

Soluții digitale

  • Boian Mihaela
  • Școala Gimnazială Crizbav, Brașov
În parcul de distracții – activitate matematică

În parcul de distracții – activitate matematică

  • Luca Adela-Mihaela
  • Școala Gimnazială "Dan Barbilian", Galați
Incursiune în lumea elevului cu CES

Incursiune în lumea elevului cu CES

  • Ciușca Carmen Daniela
  • Centrul de Pedagogie curativă Simeria, Hunedoara
MărțIșorul creativ

MărțIșorul creativ

  • Ilișanu Maria
  • Școala Gimnazială "Nicolae Ciubotaru", Vaslui

Penița Fermecată – Atelier de caligrafie

  • Gălățescu Ileana
  • Școala Gimnazială Specială nr. 14, Tulcea
Scratch și….goool!

Scratch și….goool!

  • Crișan Gabriela Ileana
  • Școala Gimnazială "Avram Iancu", Cluj
Dezvoltarea inteligenței emoționale

Dezvoltarea inteligenței emoționale

  • Barbu Florentina-Irina
  • Colegiul Național "Carol I", Dolj