Descrierile activităților/ proiectelor prezentate ca exemple de bună practică în învățământul primar și gimnazial aparțin cadrelor didactice care le-au desfășurat/ înscrise în selecție și nu reprezintă activități desfășurate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED sau interpretări ale experților implicați în activitatea de validare a propunerilor.

Elemente de alfabetizare media și resurse educaționale deschise în predarea limbii și literaturii române

  • Silea Anda Laura
  • Liceul Teoretic "Ion Codru Drăgușanu", Brașov
Practici de mindfulness în clasă

Practici de mindfulness în clasă

  • Staicu Oana Raluca
  • Școala Gimnazială Româno Finlandeză, București - Sector 6
Ansamblul Jilăveanca – promotor al folclorului românesc și al identității naționale

Ansamblul Jilăveanca – promotor al folclorului românesc și al identității naționale

  • Velicu Florentina Mihaela
  • Școala Gimnazială nr. 1, Ilfov
Importanța jocului în clasa pregătitoare – aria curriculară, limbă și comunicare

Importanța jocului în clasa pregătitoare – aria curriculară, limbă și comunicare

  • Stanciu Georgiana
  • Școala Gimnazială nr. 165, București - Sector 4

Literatura si celelalte arte

  • Boboc Ana Luiza
  • Școala Gimnazială Cozmești, Iași
Proiect „Cetățeanul” – realizarea unor marcaje pietonale 3D

Proiect „Cetățeanul” – realizarea unor marcaje pietonale 3D

  • Anechitoae Carmen Alina
  • Școala Gimnazială ”Mihai Viteazul”, Cluj
Știința pe înțelesul celor mici

Știința pe înțelesul celor mici

  • Tăut Anca Veronica
  • Școala Gimnazială ”Mihai Eminescu", Sălaj
Copil ca tine sunt și eu!

Copil ca tine sunt și eu!

  • Marc Delia Simona
  • Școala Gimnazială Noslac, Alba
Tezaur folcloric

Tezaur folcloric

  • Durugy Viorica
  • Școala Gimnazială "Liviu Rebreanu", Mureș
Orarul Personalizat (strategie bazata pe valori si principii morale, formarea  caracterului elevilor)

Orarul Personalizat (strategie bazata pe valori si principii morale, formarea caracterului elevilor)

  • Spiriduș Geanina
  • Școala Gimnazială ”Ion Creangă”, Bacău
Clasa Dojo, clasa digitala

Clasa Dojo, clasa digitala

  • Rusu Viorica Maria
  • Școala Gimnazială ”Ion Agârbiceanu”, Alba
Metoda „Cuisenaire Rods”

Metoda „Cuisenaire Rods”

  • Bobescu Mihaela
  • Școala Gimnazială Grumăzești, Neamț
Cu drag, prin Limba română-nematernă spre Limba maghiară maternă

Cu drag, prin Limba română-nematernă spre Limba maghiară maternă

  • Cioara Ileana
  • Liceul Teologic Romano-Catolic "Gróf Majláth Gusztáv Károly", Alba
Lectura – fereastră spre viitor

Lectura – fereastră spre viitor

  • Oprea Nicoleta
  • Școala Gimnazială Vulcan, Brașov
Parcul amenajat de noi

Parcul amenajat de noi

  • Popa Minodora
  • Liceul Teoretic "Nicolae Jiga", Bihor
Trăiește prin dans

Trăiește prin dans

  • Câmpian Cornel
  • Clubul Copiilor Sighişoara, Mureș
Petrecere în pijamale … la școală

Petrecere în pijamale … la școală

  • Stana Daniela-Georgiana
  • Școala Gimnazială ”Adrian Păunescu", Argeș
LIKE pentru Educație – Împreună, profesor și părinte

LIKE pentru Educație – Împreună, profesor și părinte

  • Zaharia Andreea-Coziana
  • Școala Gimnazială "Ionel Teodoreanu", București - Sector 5

Succesul elevului prin educație formală și nonformală

  • Șandru Oana
  • Liceul Tehnologic Turceni, Gorj
Școala – pentru comunitate

Școala – pentru comunitate

  • Pascariu Maria
  • Liceul Tehnologic Corbu, Harghita

Proiect educațional – Mă-ntorc la tine, Mare Neagră! I am coming back to you, Black Sea!

  • Stupineanu Valentina
  • Școala Gimnazială nr. 12, Tulcea
Matematică de week-end

Matematică de week-end

  • Petricică Mirela-Carmen
  • Școala Gimnazială ”Gheorghe Magheru", Olt
Septempunctata

Septempunctata

  • Păduraru Daniela
  • Școala Gimnazială ”Ștefan Cel Mare", Botoșani

Receptarea textului literar canonic din perspectiva răspunsului personal, critic și creativ

  • Mladin Smaranda
  • Școala Gimnazială nr. 46, București - Sector 3