Descrierile activităților/ proiectelor prezentate ca exemple de bună practică în învățământul primar și gimnazial aparțin cadrelor didactice care le-au desfășurat/ înscrise în selecție și nu reprezintă activități desfășurate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED sau interpretări ale experților implicați în activitatea de validare a propunerilor.

Noi și actele de violență

Șușcu Anca Maria

ECO-ȘCOALA, voluntariat prin educație

Ienei-David Laura

Noi abordări metodologice STEM și CLIL în învățământul primar

Lefter Adriana Silvica

Utilizarea noilor tehnologii în cadrul proiectelor educaționale europene

Vișan Niculina-Ionica

Lecție de istorie vie

Groza Mihaela

Joc, creație și învățare în clasa mea

Piroș Nicoleta Laura

Dansul popular, poarta spre identitatea națională a poporului nostru

Tudorică Constantina

Carnavalul, Fărșangul

Hajdu Edit

Proiect județean de voluntariat ”Mâini Milostive”

Proiect județean de voluntariat ”Mâini Milostive”

Sirbu Cristina Loredana

Părinții mei din nou la școală

Părinții mei din nou la școală

Necșoiu Simona

Cultivarea culturii locale prin teatru

Orban Iuliu

Călători prin România

Suciu Petronela

Relația pârinte elev școalâ – Activitate 8 martie

Asofiei Ionela

România, țara mea

Ardeleanu Emilia Cristina

Tedi, școala siguranței

Bârlea Cornelia

Spune ”NU” Bullying-ului

Prodan Ada Miriam

În lumea ZURALO

Marinescu Raluca-Diana

Școala, muzica și dansul

Ignat Mihaela

Lecții online cu ajutorul platformei „Go-Lab”

Vlădescu Elena

Dialoguri culturale prin cărți și filme

Tudorache Ana-Maria

Educație cu zâmbet

Bucsa Mihaela

Uniți în cuget și-n simțiri

Uniți în cuget și-n simțiri

Cetea Nada

250 kilometri de visuri, bucurii și speranțe

Solomon Valentina Gabriela

Povestea literelor în clasa florilor

Darea Lidia Anca