Descrierile activităților/ proiectelor prezentate ca exemple de bună practică în învățământul primar și gimnazial aparțin cadrelor didactice care le-au desfășurat/ înscrise în selecție și nu reprezintă activități desfășurate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED sau interpretări ale experților implicați în activitatea de validare a propunerilor.

Relația pârinte elev școalâ – Activitate 8 martie

Relația pârinte elev școalâ – Activitate 8 martie

  • Asofiei Ionela
  • Școala Gimnazială nr. 3, Neamț
Împreună dărâmăm ziduri

Împreună dărâmăm ziduri

  • Dinu Carmen
  • Școala Gimnazială nr. 1, Călărași

Succesul elevului prin educație formală și nonformală

  • Șandru Oana
  • Liceul Tehnologic Turceni, Gorj
Concursurile de teatru școlar – echipa de teatru „Trubadurii”

Concursurile de teatru școlar – echipa de teatru „Trubadurii”

  • Mateescu Daniela
  • Școala Gimnazială "Leotești", Olt
Stimularea inteligențelor multiple în învățarea și evaluarea diferențiată

Stimularea inteligențelor multiple în învățarea și evaluarea diferențiată

  • Fița Iulia Izabel
  • Școala Gimnazială nr. 206, București - Sector 6

Toată școala citește!

  • Petrea Petronela
  • Școala Gimnazială Valea Lupului, Iași
Bucuriile muzicii clasice

Bucuriile muzicii clasice

  • Bădăruță Marius
  • Liceul de Arte "Margareta Sterian", Buzău
Cunoașterea părților de vorbire – pronumele personal

Cunoașterea părților de vorbire – pronumele personal

  • Alexe Ana-Maria
  • Liceul Teoretic "George Moroianu", Brașov

Elemente de alfabetizare media și resurse educaționale deschise în predarea limbii și literaturii române

  • Silea Anda Laura
  • Liceul Teoretic "Ion Codru Drăgușanu", Brașov

Clasa kinestezică

  • Duminică Florina Ancuța
  • Școala Gimnazială Româno Finlandeză, București - Sector 6
Ai carte, ai parte!

Ai carte, ai parte!

  • Vaida Ioana Alina
  • Liceul Tehnologic nr. 1, Sălaj
Școala, muzica și dansul

Școala, muzica și dansul

  • Ignat Mihaela
  • Școala Gimnazială nr. 10 "Mihail Koiciu", Constanța

ACCED – Copilul de azi, creatorul de mâine

  • Tanc Mirela Gabriela
  • Școala Gimnazială "Oltea Doamna", Bihor

Sunt cetățean în țara mea și îmi pasă

  • Dinu Laurențiu-Marius
  • Liceul Teoretic Internațional de Informatică, București - Sector 3
Noi perspective asupra educației – componenta fundamentală a vieții

Noi perspective asupra educației – componenta fundamentală a vieții

  • Ghiță Valentin Viorel
  • Școala Gimnazială nr. 200, București - Sector 3

Centrul pentru Inovație, Voluntariat și Inițiativă Comunitară CIVIC Jr Moldovița

  • Ceredeev Daniela-luminița
  • Liceul Tehnologic ”Vasile Cocea”, Suceava
Ariciul prietenos

Ariciul prietenos

  • Enache Adelina Florentina
  • Școala Gimnazială Crevedia, Dâmbovița

Cultivarea culturii locale prin teatru

  • Orban Iuliu
  • Liceul Teoretic "Nicolae Jiga", Bihor
Auxiliarul „Lumea Poveștilor” – deficiențe severe

Auxiliarul „Lumea Poveștilor” – deficiențe severe

  • Greab Viorica
  • Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr. 2, Bistrița-Năsăud
Tineri și vârstnici – suflet la suflet

Tineri și vârstnici – suflet la suflet

  • Baboș Ioana Aurelia
  • Școala Gimnazială ”Gheorghe Lazăr", Sălaj
Meserii de viitor

Meserii de viitor

  • Melcu Cornelia
  • Școala Gimnazială nr. 9 "Nicolae Orghidan", Brașov
Copilul de azi, scriitorul de mâine

Copilul de azi, scriitorul de mâine

  • Drăgușin Venerica Lusiana
  • Școala Gimnazială Făgețelu, Olt
În lumea ZURALO

În lumea ZURALO

  • Marinescu Raluca-Diana
  • Școala Gimnazială nr. 11, Buzău
Proiect internațional „Porți verzi” secțiune Ecologie, expoziție călătoare ecologică „Frumoasă ești, pădurea mea”

Proiect internațional „Porți verzi” secțiune Ecologie, expoziție călătoare ecologică „Frumoasă ești, pădurea mea”

  • Marin Alina Marilena
  • Școala Gimnazială ”Vlaicu Vodă", Olt