Descrierile activităților/ proiectelor prezentate ca exemple de bună practică în învățământul primar și gimnazial aparțin cadrelor didactice care le-au desfășurat/ înscrise în selecție și nu reprezintă activități desfășurate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED sau interpretări ale experților implicați în activitatea de validare a propunerilor.

Suntem super eroi!

Suntem super eroi!

Iuga Gabriela-Tania

Învățarea limbii engleze prin jocuri hazlii

Învățarea limbii engleze prin jocuri hazlii

Ștefan Corina

Natura și biodiversitatea – piloni pentru o arhitectură integrată a educației sustenabile

Enciu Cateluța

Dansul popular, poarta spre identitatea națională a poporului nostru

Dansul popular, poarta spre identitatea națională a poporului nostru

Tudorică Constantina

Și eu pot!

Și eu pot!

Prodan Marilena Monica

Impactul unui program de ameliorare a înțelegerii textului literar prin intermediul poveștilor

Krișan Gabriela

Carnavalul, Fărșangul

Carnavalul, Fărșangul

Hajdu Edit

Curs simplificat HTML, CSS3 și JS pentru aplicații în fizică

Curs simplificat HTML, CSS3 și JS pentru aplicații în fizică

Petcu Cristian Silviu

Literatura si celelalte arte

Boboc Ana Luiza

Digitalizarea învățării – Google Classroom

Coman Angelica

Povestea prietenului meu VB-ul (Vocabulary Box)

Povestea prietenului meu VB-ul (Vocabulary Box)

Georgescu Cătălina

Cercul cu zâmbete

Cercul cu zâmbete

Chiran Adriana

Metode și tehnici interactive la disciplina Educație tehnologică

Metode și tehnici interactive la disciplina Educație tehnologică

Sergentu Delia

Traista cu sănătate

Traista cu sănătate

Rotaru Ana-Maria

Pedagogia fericirii

Pedagogia fericirii

Puiu Andreea Denisa

Festival EMI – culoare, muzică, mișcare

Festival EMI – culoare, muzică, mișcare

Rozorea Viora

Școala marionetelor

Colțan Ștefania Consuela

Școala, muzica și dansul

Școala, muzica și dansul

Ignat Mihaela

Proiectul „Digitaliada”

Proiectul „Digitaliada”

Rus Maria

Proiect de parteneriat educațional „Susur de Dor”

Proiect de parteneriat educațional „Susur de Dor”

Mihăeș Violeta

A explora e superputerea mea

A explora e superputerea mea

Panait Irina Andreea

Receptarea textului literar canonic din perspectiva răspunsului personal, critic și creativ

Mladin Smaranda

Centrul pentru Inovație, Voluntariat și Inițiativă Comunitară CIVIC Jr Moldovița

Ceredeev Daniela-luminița

Utilizarea tehnologiei în lecțiile de fizică. Kahoot! șI tipurile de forțe

Utilizarea tehnologiei în lecțiile de fizică. Kahoot! șI tipurile de forțe

Cobel Gabriela Marusia