Descrierile activităților/ proiectelor prezentate ca exemple de bună practică în învățământul primar și gimnazial aparțin cadrelor didactice care le-au desfășurat/ înscrise în selecție și nu reprezintă activități desfășurate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED sau interpretări ale experților implicați în activitatea de validare a propunerilor.

Matematica în călătorie

  • Cucuianu Marița
  • Colegiul Național "Neagoe Basarab", Călărași
Vânătoarea de ouă

Vânătoarea de ouă

  • Țicău Alexandru George
  • Liceul Tehnologic "Petru Rareș", Vaslui
Cine sunt eu?

Cine sunt eu?

  • Leucă-Enache Elena
  • Colegiul Național "Vasile Goldiș", Arad
Proiectul „Digitaliada”

Proiectul „Digitaliada”

  • Rus Maria
  • Școala Gimnazială Luna, Cluj
Tineri și vârstnici – suflet la suflet

Tineri și vârstnici – suflet la suflet

  • Baboș Ioana Aurelia
  • Școala Gimnazială ”Gheorghe Lazăr", Sălaj
Povești din sera de roșii

Povești din sera de roșii

  • Tîrla Cristina
  • Școala Primară ”Colibri", Constanța
Legende renăscute

Legende renăscute

  • Crangă Cleopatra Georgeta
  • Liceul Teoretic Murfatlar, Constanța
Your digital life – Proiect international

Your digital life – Proiect international

  • Dima Ramona Mirela
  • Școala Gimnazială nr. 133, București - Sector 4
Tabără etnografică în Școala Altfel – Maramureș, plai cu flori

Tabără etnografică în Școala Altfel – Maramureș, plai cu flori

  • Toader Monica Dorina
  • Școala Gimnazială ”Avram Iancu", Bihor

Dezvoltarea competenței de comunicare prin proiecte internaționale

  • Șandor Veronica
  • Școala Gimnazială "Teleki Domokos", Mureș
Să învățăm cu PAXI

Să învățăm cu PAXI

  • Minda Octavian - Horia
  • Școala Gimnazială nr. 16 "Take Ionescu", Timiș

Proiect inovator „Creativitate și implicare în procesul de învățare”

  • Fonoage Loredana
  • Colegiul Tehnic Energetic "Dragomir Hurmuzescu", Hunedoara
Serbările școlare – modalități de optimizare a relațiilor elev-profesor-parinte

Serbările școlare – modalități de optimizare a relațiilor elev-profesor-parinte

  • Năstase Violeta Marusia
  • Școala Gimnazială nr. 1, Vaslui
Marea voluntariadă

Marea voluntariadă

  • Balint Beata
  • Școala Gimnazială ”Nicolae Iorga”, Maramureș

Bune practici în educația incluzivă: colaborarea copil-profesor-școală

  • Maftei Alexandra
  • Școala Gimnazială ”Ion Simionescu”, Iași
Și eu pot!

Și eu pot!

  • Prodan Marilena Monica
  • Școala Gimnazială ”Pan M. Vizirescu", Olt
Călător prin țările române

Călător prin țările române

  • Calancea-Dalea Delia Steluța Emilia
  • Liceul Teoretic "David Voniga", Timiș
Jurnal de școlar. Un papion și-un puf de păpădie

Jurnal de școlar. Un papion și-un puf de păpădie

  • Cășuneanu-Panaitiu Aura-Valentina
  • Școala Gimnazială nr. 25, Galați
Moșteniri culturale

Moșteniri culturale

  • Bogdan Ramona Irina
  • Școala Gimnazială Zăvoi, Caraș-Severin
Lecții online cu ajutorul platformei „Go-Lab”

Lecții online cu ajutorul platformei „Go-Lab”

  • Vlădescu Elena
  • Liceul Teoretic "Nicolae Titulescu”, Olt
Septempunctata

Septempunctata

  • Păduraru Daniela
  • Școala Gimnazială ”Ștefan Cel Mare", Botoșani
Campion în școala mea!

Campion în școala mea!

  • Mateescu Georgeta
  • Școala Gimnazială nr. 1, Giurgiu
Proiect de parteneriat educațional „Susur de Dor”

Proiect de parteneriat educațional „Susur de Dor”

  • Mihăeș Violeta
  • Școala Gimnazială Ploscuțeni, Vrancea
Învățarea limbii engleze prin jocuri hazlii

Învățarea limbii engleze prin jocuri hazlii

  • Ștefan Corina
  • Școala Gimnazială "Vasile Racottă", Teleorman