Descrierile activităților/ proiectelor prezentate ca exemple de bună practică în învățământul primar și gimnazial aparțin cadrelor didactice care le-au desfășurat/ înscrise în selecție și nu reprezintă activități desfășurate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED sau interpretări ale experților implicați în activitatea de validare a propunerilor.

Despre porecle, jigniri și insulte la dezvoltare personală

Despre porecle, jigniri și insulte la dezvoltare personală

Fejer Alexandra

Copil ca tine sunt și eu!

Copil ca tine sunt și eu!

Marc Delia Simona

Puterea propriului exemplu (noi abordări ale literaturii în gimnaziu)

Puterea propriului exemplu (noi abordări ale literaturii în gimnaziu)

Buzea Otilia

Cros „Mișcare pentru Fiecare”

Cros „Mișcare pentru Fiecare”

Ardelean Cosmin Vasile

Strategii de stimulare a lecturii în rândul elevilor utilizate pentru dezvoltarea competențelor incluse în programa școlară pentru Limba și literatura română

Strategii de stimulare a lecturii în rândul elevilor utilizate pentru dezvoltarea competențelor incluse în programa școlară pentru Limba și literatura română

Papiță Valentina

Danubius și danubieni

Danubius și danubieni

Amzoi Eleonora

Identitate și tradiții la poarta timpului

Identitate și tradiții la poarta timpului

Botgros Didina

Dumbrava Minunată – fragment, M. Sadoveanu

Dumbrava Minunată – fragment, M. Sadoveanu

Pîrvănescu Eugenia

Școala de Muzică

Școala de Muzică

Sala Paul Florin

Istoria românilor prin ochi de copil

Istoria românilor prin ochi de copil

Precub Flavia Corina

Suntem super eroi!

Suntem super eroi!

Iuga Gabriela-Tania

Ai carte, ai parte!

Ai carte, ai parte!

Vaida Ioana Alina

Tezaur folcloric

Tezaur folcloric

Durugy Viorica

Cine sunt eu?

Cine sunt eu?

Leucă-Enache Elena

Impactul unui program de ameliorare a înțelegerii textului literar prin intermediul poveștilor

Krișan Gabriela

Centrul pentru Inovație, Voluntariat și Inițiativă Comunitară CIVIC Jr Moldovița

Ceredeev Daniela-luminița

Fantastic English World

Gheorghe Liliana

Bike to School

Călin Iuliana

Învățarea limbii engleze prin jocuri hazlii

Învățarea limbii engleze prin jocuri hazlii

Ștefan Corina

Învăț mai ușor cu tine, pentru mine!

Învăț mai ușor cu tine, pentru mine!

Roșu Anca Flavia

Povestea literei

Povestea literei

Zamfiroiu Andreea

Sensurile substantivului în context

Gavril Anamaria Elisabeta

READ – Realmente există adevărați devoratori – de cărți

READ – Realmente există adevărați devoratori – de cărți

Nica Amalia Iuliana

Dialoguri culturale prin cărți și filme

Dialoguri culturale prin cărți și filme

Tudorache Ana-Maria