Descrierile activităților/ proiectelor prezentate ca exemple de bună practică în învățământul primar și gimnazial aparțin cadrelor didactice care le-au desfășurat/ înscrise în selecție și nu reprezintă activități desfășurate în cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED sau interpretări ale experților implicați în activitatea de validare a propunerilor.

De la Emo la Eco

Mînecuță Elisabeta Maria

Succesul elevului prin educație formală și nonformală

Șandru Oana

Centrul pentru Inovație, Voluntariat și Inițiativă Comunitară CIVIC Jr Moldovița

Ceredeev Daniela-luminița

Clasa Spiridușilor – o clasă de poveste

Dediu Anca

Tineri și vârstnici – suflet la suflet

Baboș Ioana Aurelia

Știința pe înțelesul celor mici

Tăut Anca Veronica

Bike to School

Călin Iuliana

Deoarece ne pasă de natură, acționăm!

Jupunschi Vera

Misterele lumii înconjurătoare

Mogoș Georgiana

Interferențe culturale

Sarchizian Iris

Impactul unui program de ameliorare a înțelegerii textului literar prin intermediul poveștilor

Krișan Gabriela

Copil sunt și eu…

Paroṣ Ovidiu Adrian

Caleidoscop sportiv multicultural

Coc Sorin

Săptămâna altfel trebuie să fie altfel

Tulbure Florentina-Diana

Dezvoltarea competenței de comunicare prin proiecte internaționale

Șandor Veronica

Proiect internațional „Porți verzi” secțiune Ecologie, expoziție călătoare ecologică „Frumoasă ești, pădurea mea”

Marin Alina Marilena

Testul celor 4 întrebări

Coman Ana

Construcții geometrice cu rigla și compasul

Păduraru Vasile

Our heroes, our models

Nicolaescu Aurelia Mihaela

S.O.S. Emoțiile

Badea Elena

Împreună dărâmăm ziduri

Împreună dărâmăm ziduri

Dinu Carmen

Interferențe multiculturale – Oameni și locuri

Szep Helga-Dolma

Sensurile substantivului în context

Gavril Anamaria Elisabeta

Natura și biodiversitatea – piloni pentru o arhitectură integrată a educației sustenabile

Enciu Cateluța