Scopul activității
Crearea unui mediu propice dezvoltării personale a fiecărui copil în parte, învățând din tot și din toate.
Fiecare zi la școală este o bucurie, un zâmbet care vine atunci când elevii fac ceea ce le place, învață prin joc.
Folosind metode adecvate vârstei lor, activitățile ludice fiind prezente întotdeauna, elevii s-au jucat de-a exploratorii, de-a gospodinele, de-a matematicienii și au fost consumatori de mâncare sănătoasă. Au participat cu încredere la viața socială din comunitate, au făcut mișcare, au explorat mediul punând astfel în practică parteneriatele cu părinții și întreaga comunitate, toți oamenii aceștia susținându-ne în desfășurarea întregului proces instructiv-educativ.
Ziua de școlar a fost un succes, elevii venind și plecând la și de la școală cu zâmbetul pe buze în fiecare zi deoarece ei se simt ca într-o familie cu care pleacă mereu în aventuri interesante.
Crearea unui mediu propice dezvoltării personale a fiecărui copil în parte, învățând din tot și din toate.
Conștientizarea principaleleor tipuri de interacțiune verbală,
Comunicarea orală într-o varietate de situații,
Nevoia de a înțelege,
Abilitatea de a aplica principii matematice de bază în contexe cotidiene,
Colaborarea în procesul învățării,
Motivația și încrederea pentru a continua învățarea pe parcursul întregii vieți.
Copiii au fost încântați de plimbare, de oameni. Și-au depășit timiditatea de a întreba ceva în alt context decât cel în care erau obișnuiți. Câțiva elevi m-au întrebat dacă pot veni și ei în piață cu produse la vânzare, de acasă, trezindu-se astfel un spirit de inițiativă și anteprenoriat. Alți doi copii, au fost surprinși de gustul bun al castraveților deoarece nu au mâncat până atunci neefind interesați, dar pofta cu care savurau colegii lor s-a transmis și celor doi și au fost încântați de gustul plăcut. Întreaga zi a fost o aventură petru autocunoaștere în abordarea de sarcini fără teama de a greși.