Scopul activității
Creșterea încrederii copiilor în propriile talente și abilități
Conținutul a constat în prezentarea, interpretarea model, învățarea și repetarea unor cântece pentru copii, colinde, dar și din repertoriul popular sau patriotice.
Clasa a III a a fost primul public și unul dintre cele mai critice, atât al grupului
cât și al elevilor care au participat ulterior singuri la concursuri.
Sarcinile de lucru au sunat așa: repetăm, repetăm, repetăm. Așa ne obișnuim
și cu cântecul, învățăm să lăsăm din emoții și ne perfecționăm interpretarea.
Nu a însemnat doar muzică, sau doar progres la acestă materie. A implicat dezvoltarea abilităților de exprimare, de gestionare a emoțiilor, a mimicii. Au fost jocuri muzicale și dans. Au fost glume.
Soțul meu s-a implicat și el. Ne-a ajutat la chitară. A povestit cu copiii despre ce vor să devină. Le-a povestit despre legi și cum vii în conflict cu ele. Este polițist. Le-a spus despre cum doar perseverând poți reuși. Elevii vroiau să știe cum de cântă atât de bine la chitară. Le-a spus că a terminat Școala de Arte și exersează mereu.
Creșterea încrederii copiilor în propriile talente și abilități
Dezvoltarea talentelor și creșterea abilității de a comunica
Întărirea încrederii în propria persoană și în capacitatea de a se descurca singuri
Dezvoltarea abilității de a se descurca/ prezenta în fața celorlalți
Dezvoltarea abilității de a face
Au câștigat premii la concursuri locale, naționale și internaționale de muzică. Au primit dipolme și medalii. Li s-au promis cursuri de canto de către organizatori drept recompense. Copiii și-au dat seama că e important să te ții de treabă și că rezultatele pot fi pe măsura muncii depuse. Au devenit conștienți de valoarea lor.