Descriere

Ca urmare a declanșării pandemiei SARS-CoV-2, dorința mea a fost firească, am încercat să găsesc soluții optime de informare corectă privind normele de conduită responsabilă în această perioadă, dar și asigurarea suportului teoretic, practic a continuării parcursului școlar, conform programelor școlare în vigoare.
Pentru a fi un succes, am avut mare nevoie de sprijinul părinților clasei, care au fost deschiși la noua provocare, devenind parteneri în educaţie, astfel în jurul elevilor s-a format o comuniune de suport, care a funcţionat ca un angrenaj bine pus la punct.
În această perioadă am utilizat platforme precum: ZOOM, ADSERVIO ȘI GOOGLE CLASSROOM, platforme care ne-au plăcut, le-am folosit cu mare ușurință, drept urmare și acum după revenirea fizic la școală, le mai folosim pentru consultații, discuții pe diverse teme, întâlnirile cu celelalte școli partenere.
Resursele și aplicațiile de învățare au fost diverse, de o mare atractivitate pentru elevi, nicio zi fără: Kahoot, Learnings Apps, Wordwall și Padlet.
Activitățile desfășurate online au fost preferate de elevii mei, utilizatori ai device-urilor, conform feedback-ului dat la finalul fiecărei zile, datorită diversificării metodelor de predare/ învăṭare/ evaluare.