Descriere

ORARUL PERSONALIZAT se doreste a fi un ansamblu de procedee prin care se realizează conlucrarea ZILNICA dintre profesori și elevi, în vederea dezvoltării personalității, a formarii caracterului bazat pe principii si valori fundamentale. Aceasta abordare conduce la realizarea orarului clasic si parcurgerea programei scolare cu o mare contributie din partea elevilor.

Scopul activității

Scopul acestei strategii este sa pastreze echilibrul in educatia facuta prin intermediul scolii, asigurand atingerea obiectivelor afective, atitudinal-comportamentale, in egala masura cu cele cognitive.

Obiectivele educaționale ale activității

  • contributii la formarea caracterului elevilor;
  • cresterea randamentului scolar prin placerea de a veni la scoala;
  • cresterea motivatiei pentru dezvoltare personala si invatare vizibila;
  • cresterea motivatiei pentru invatare prin asigurarea apartenentei la grupul clasei;
  • educatia prin dragoste, bazata pe bucurie, satisfactia profesionala a cadrului didactic;
  • sprijin oferit parintilor;
  • diminuarea/eliminarea situatiilor de bullying, abandon, conflict,discriminare.
  • Relevanța activității

    In 12 ani de abordare consecventa, niciun elev nu a lipsit de la scoala decat bolnav sau invoit, deoarece “e frumos la scoala”, in toata cariera nu am avut niciodata un elev repetent sau care sa abandoneze scoala. In cazuri foarte rare se intampla sa lipseasca un parinte de la sedinta sau consiliere. Elev de etnie roma, elev cu parintii aflati in divort, elev cu un parinte decedat in timpul scolii, elev cu semne de autism, elev cu “neastampar deosebit”, elev superior dotat, elev timid, elev cu dificultati in invatare, elev din familie foarte saraca…Toti au devenit CLASA STELUTEOR, elev-stea, parinte-stea…