Descriere

Deoarece am observat, în ultimii ani, o tendință a copiilor de a nu citi, am căutat o variantă de a le stimula interesul și dragostea pentru lectură. Astfel, am inițiat, în anul 2012, programul ,, O nouă poveste, un alt povestitor’’ care s-a desfășurat o dată pe săptămână, într-o oră de limba română, aleasă la începutul fiecărui an școlar. În cadrul acestei ore, am adus invitați din diferite domenii, care au ales să le citească elevilor lecturi captivante. Faptul că nu le era prezentat finalul poveștii, i a determinat pe copii să citească pentru a-l afla singuri, ajungând ca la finalul proiectului, aceștia să să îndrăgească mult lectura și să caute să își îmbogățească lista de cărți citite.
Proiectul a fost foarte bine primit atât de către elevi, cât și de către părinți, dovadă fiind feedback-urile primite de la aceștia, dar și de la invitații avuți la clasă. La finalul clasei a IV-a, elevii din cele două generații au putut număra zeci de cărți citite și se pot lăuda cu un vocabular dezvoltat, precum și cu rezultate extraordinare la concursurile sau evaluările școlare.