Descriere

Elevii trebuie să înțeleagă faptul că fiecare disciplină ne formează pentru viața de zi cu zi, pentru a cunoaște realitatea în care trăim. De aceea, metodele de predare ar trebui să accentueze această latură a școlii, încurajând interdisciplinaritatea și studierea noțiunilor esențiale dezvoltării complexe și armonioase a copiilor. În plus, fiecare cadru didactic trebuie să aibă în vedere faptul că lucrează cu ființe sensibile și trebuie să țină cont de pasiunile și de necesitățile fiecărui elev.

Scopul activității

Apropierea elevilor de școală, determinarea dorinței de a învăța, conștientizarea rolului școlii în formarea totală a tinerilor/

Obiectivele educaționale ale activității

  • implicarea tuturor elevilor în procesul de predare-învățare-evaluare,
  • aprofundarea noțiunilor prin joc didactic
  • încurajarea performanței școlare
  • Relevanța activității

    Elevii aflați în situații de risc reușesc să se afirme, să se implice în discuții mult mai ușor și să progreseze. Spre exemplu, copiii care prezintă cerințe educaționale speciale au reușit să înregistreze progres, ceea ce s-a putut observa la evaluările continue și sumative.