Scopul activității
Consolidarea deprinderii de a scrie, citi si reprezenta grafic/practic fractii.
La inceputul orei fiecare elev avea cate o cutie cu pizza pe banca . In momentul in care s-a predat partea teoretica, am trecut la cea practica, si anume, fiecare elev trebuia sa reprezinte pe pizza diverse fractii, scrise de mine pe tabla. De exemplu : ½ , ¼ , etc. Am lucrat si pe echipe, unde copiii se verificau intre ei daca cel de langa el a reprezentat corect fractia. Metodele folosite au fost conversatia, explicatia , exercitiul. S-a lucrat si in echipa, au raspuns la intrebari,si-au pus intrebari unii altora pentru a se verifica, au folosit mainile pentru a-si proportiona pizza individual, realizand asta singuri.
Consolidarea deprinderii de a scrie, citi si reprezenta grafic/practic fractii.
Toti elevii au reusit sa inteleaga fractiile, inclusiv elevul cu CES din clasa, care are dificultati mari de invatare, lucrand diferentiat cu el. La ora aceasta de matematica, cu pizza, l-am lasat si pe el sa faca acelasi lucru cu copiii si a inteles ce inseamna jumatate si un sfert, lucru care nu as fi crezut ca e posibil. M-am bucurat ca pe langa ceilalti copii, si el a reusit.