Descriere
În cadrul CDȘ-ului interdisciplinar al clasei a VII-a A, în februarie, când Ministerul Educației, Culturii și Cercetării al Republicii Moldova a implementat Proiectului EDUCAȚIE ONLINE, am căutat și găsit parteneri interesați de o temă propusă de mine, așa că am inițiat și un parteneriat cu Liceul Teoretic „Lucian Blaga” din Chișinău, în cadrul căruia am desfășurat activitățile din cadrul proiectului prezentat pe scurt aici: https://prezi.com/view/kFIc8ZdTGp7MHCCxLeFj/.
Activitățile în care au fost implicați elevii au utilizat resurse educaționale deschise din Biblioteca digitală „Educație online” (http://educatieonline.md/Class?7#6) și o lecție creată de mine și acceptată în Biblioteca platformei NEXTLAB.TECH (https://robo1.nextlab.tech/#/dashboard/learning-assistant/609f6f46f628791e2a1545d7), urmărind în special fixarea și transferul în viața cotidiană a noțiunilor de simetrie, cu identificarea de către ei a unor imagini reale colectate într-un Jamboard și ulterior sortarea acestora într-un padlet (https://padlet.com/csandea/Bookmarks) după numărul axelor de simetrie, apoi identificarea numărului de aur în natură, artă, muzică, sport, arhitectură, jocuri, construcții etc. și evaluări prin teste interactive (https://learningapps.org/20224129, https://forms.gle/dL7uaorr4Et6MjtC6, https://edpuzzle.com/media/60a8aabcd053c1416271ed14).