Descriere

Este o activitate pe cât se poate de simplă, poate pe atât de greu de aplicat pentru unii, inclusiv și pentru mine uneori. Este vorba de ați face meseria cu iubire, indiferent peste ce situații dai. Le întâmpini cu iubire. Indiferent cu ce fel de subiecți se lucrează.
Chiar dacă sunt elevi cu CESS, chiar dacă sunt elevi cu autism, sindrom down, chiar dacă sunt elevi fără astfel de afecțiuni, ei cu toții au nevoie să fie întâmpinați cu iubire la școală. Tot timpul. Oare câți dintre noi reușim să facem asta?
Inclusiv eu, recunosc că sunt momente când mă enervez și deciziile luate nu sunt cele mai potrivite. Și am experimentat. Atâta timp cât accept lucrurile așa cum sunt ele, atâta timp cât sunt cu mine însumi echilibrat, atunci apar și soluții frumoase de rezolvare.
Și mai frumos, apar și rezultatele în rândul elevilor.

Scopul activității

Sprijin emoțional/afecțiune în relația cu elevii

Obiectivele educaționale ale activității

Crearea de trasee utilitar-aplicative inovative , prin care se pot învinge anumite frici, se îmbunătățesc deprinderi și priceperi motrice.

Relevanța activității

Învigerea fricilor. De exemplu: Săritura la capră, Săritura la ladă. Încredere în forțele proprii: atât la copii cu autism cât și la restul copiilor.