Descriere

Am pornit de la ideea de a face școala prietenoasă și de a îi face pe elevi să înțeleagă importanța lucrurilor făcute cu plăcere și pasiune. Astfel a luat ființă ”Jurnal de clasă ”– un caiet frumos și special unde explicăm cuvinte cu impact în viața noastră de zi cu zi, mai ales la școală.

Scopul proiectului a fost de a-i îndruma pe cei 36 de copii, din clasa pe care o conduc, în formarea lor pentru viață, prin cunoașterea limbii române și a comunicării eficiente, conștientizarea emoțiilor precum și dezvoltarea gândirii critice.

Am început fiecare zi din clasa I și a II-a cu alegerea cuvântului care ne-a coordonat activitățile zilei și am urmărit promovarea şi formarea atitudinilor necesare pentru modelarea mentalitatății copilului pentru ca el să rămână angajat în învățare; stimularea curiozității, mirării și a creativității elevilor; creșterea performanței școlare.

Vorbind despre rezultatele elevilor și impactul proiectului aș începe așa: ”Doamna, pentru ce oră din orar facem jurnalul?” Răspuns – ”E folositor pentru toate orele!” E util pentru: exprimare corectă atât oral cât și în scris, capacitatea de a analiza informațiile primite, creativitate, înțelegerea emoțiilor, pasiunea manifestată în participarea la activitățile provocate de jurnal.

Despre proiect am povestit în diverse ocazii exemplificate prin link-urile de mai jos:

 

Resurse care au legătură directă cu proiectul: