Descriere

S-a plecat de la modul de lucru integrat, la clasă, și s-a încercat înviorarea elevilor, într-o perioadă de școlarizare mai rigidă (clasa a III-a), în care ei trec de la învățarea concretă la cea abstractă și când nu mai știu dacă le place sau nu la școală. S-a realizat mai întâi o activitate cu telefonul la școală, după care, în urma măsurării impactului acelei activități, s-a decis să se continue săptămânal. Astfel, în ziua de joi, copiii veneau cu telefonul la școală, pe care îl foloseau la anumite momente din activitate. Se lucra pe o aplicație educativă din Magazin Play, exersând sau evaluându-se competențele însușite sau în curs de dezvoltare. Astfel, s-a lucrat cu ChatterKid – prin care copiii au dat glas personajelor din textele literare, cu YouTube live – pentru observare directă a modului de viață la mamifere, plante, cu Google Maps – pentru călătorii virtuale pe mapamond, Canva și PhotoGrid – pentru colaje fotografii, Quiver – transformare 3D a unor imagini, StopMotion – filme realizate din cadre fotografiate, Scratch – programare, WordCloud – pentru colaje din cuvinte etc. Copiii trebuiau să instaleze aplicația din Magazin Play și să rezolve sarcina de lucru în timpul dat.