Scopul activității
Formarea şi dezvoltarea laturii afective ale elevului, consolidarea relaţiei cu învăţătoarea şi promovarea unor atitudini şi comportamente model cu aplicabilitate directă în viaţa elevului.
Vreau să-i învăț pe copii ceea ce mă învață ei pe mine. Acestea sunt cuvintele care orbitează în jurul acestui proiect şi nu numai. Adică timpul petrecut împreună să fie distractiv, creativ, empatic, jucăuș, creator şi copilăros. Cu dor de ei a trebuit să fac ceva în perioada în care ne-am văzut doar în mediul online. Atunci când s-a conturat ideea în mintea mea nu a mai existat cale de întoarcere. Am simțit că aşa va ajunge o părticică din mine la ei şi nu oricum, ci în cel mai personal mod….o scrisoare. Orice activitate pe care o fac cu copiii are ca scop formarea unor caractere altruiste și pline de compasiune. Suntem un colectiv unit şi ne mândrim cu acest lucru.
Acest proiect a fost un succes emoționant iar feed-back-ul nu s-a lăsat prea mult așteptat. Am primit poze, filmulețe şi scrisori pe care le voi anexa cu drag.
Formarea şi dezvoltarea laturii afective ale elevului, consolidarea relaţiei cu învăţătoarea şi promovarea unor atitudini şi comportamente model cu aplicabilitate directă în viaţa elevului.
– Dezvoltarea afectivității elevilor
– Crearea unui climat pozitiv în contextul pandemiei
– Dezvoltarea creativității elevilor
– Aplicarea programei școlare într-un mod creativ
– Formarea şi dezvoltarea de valori
– Crearea unor amintiri
Activitatea ÎMBRÃŢIŞARE ÎNTR-O SCRISOARE a avut un impact major în viaţa elevilor mei. Acest gest mărunt a avut o mare încurcătură emoțională. Trebuie să le arătăm latura noastră sensibilă, creativă, copilăroasă, umană, pentru a-i ajuta să se dezvolte în adulți echilibrați, pozitivi. Am pus accent în primul rând pe dezvoltarea capacităților emoționale şi a inteligenței emoționale. Pozele sunt ca un film mut, în care nici nu este nevoie de sunet sau cuvinte pentru a „auzi” emoțiile.