Descriere

Am urmărit să aplic principiile educației STEM – Știință, Tehnologie, Inginerie Matematică, o modalitate prin care elevii să își dezvolte abilități cheie în vederea creșterii interesului față de educația științifică și tehnică.

Am încercat prin acestea să ajut elevii să își dezvolte un mod de gândire critică, să își pună întrebări cu privire la conținuturile formale. În același timp, am dorit să le facilitez munca prin investigație științifică, printr-un demers prin care elevii pornesc de la o problemă, vin cu o ipoteză, se realizează experimente, se observă fenomene și legăturile dintre variabile, ajung la o concluzie și la un rezultat.
Astfl, în cadrul proiectului au fost achiziționate două stații meteo automate care
fiind conectate la o aplicație existentă ,, Weather underground”, furnizează de oriunde prognoza pe o săptămână și parametrii meteorologici. Mini-proiectele elevilor au fost prezentate și premiate în cadrul ,,Târgului de știință”, unde juriul a fost format din profesori universitari, olimpici și membrii ai unor fundații. Proiectul a avut de asemenea și un impact național ,fiind prezentat colegilor prezenți la faza națională a Olimpiadei de geografie derulată în școala noastră.

Scopul activității

Creșterea interesului față de educația științifică și tehnică

Obiectivele educaționale ale activității

  • dezvoltarea gândirii critice a elevilor
  • realizarea de experimente, prin utilizarea unor echipamente moderne
  • Relevanța activității

    Acest proiect nu a avut ca și adresabilitate elevi aflați în situații de risc.