Descriere

Într-o astfel de activitate, atât resursele interne și externe folosite în comunicare și interacțiune, cât și socializarea au rol important în succesul actanților din educație.
Profesorul este ghid și chiar partener de echipă cu elevii săi. Îi ajută să rezolve sarcini simple sau complexe, astfel încât randamentul și eficacitatea lor în activitatea la școală și în afara acesteia să fie în creștere.
De asemenea, orice eșec este o treaptă spre succes, dacă elevul învață lecția prețioasă că nu trebuie să câștige mereu. Fundamentală este implicarea în orice activitate. În acest fel dispare stresul de a fi evaluat, sancționat prin notă și se dezvoltă încrederea în sine, o personalitate armonioasă și echilibrată.

Scopul activității

Educație formală- nonformală și incluzivă, coaching pentru viață și dezvoltare personală

Obiectivele educaționale ale activității

– comunicare și interacțiune atât la nivel de grup și cât și la nivel comunitar;
– abordarea unor strategii de rezolvare a unor probleme;
– sănătatea fizică, mentală și spirituală a tuturor actorilor din actul didactic/educativ ( elevi, părinți, profesori)

Relevanța activității

Rezultatele elevilor sunt spectaculoase. Pe lângă satisfacția de moment, adevăratul câștig se cuantifică pe termen lung în schimbările ce se văd la nivelul comportamentului și în ceea ce privește atitudinea față de școală, în particular, și față de viață, în general.