Descriere

Dacă perioada martie-iuie 2020 a reprezentat un șoc trecând de la învățământul tradițional la cel online, anul școlar 2020-2021 a debutat cu o altă schimbare majoră în sistemul de predare din Romania – Scenariul hibrid. Începând cu 1 septembrie 2020 doamna profesoară a creat o strategie de predare în sistemul acesta, strategie pe care am îmbunătățit-o permanent adaugând elementele de noutate. Și-a propus nu doar să predeau limba engleză folosind GoogleCLassroom si GoogleMeet ci să dezvolte abilitățile de lucru ale elevilor folosind aplicații online și să îi motiveze să le foloseasca fie pentru a învăța, fie pentru lucra în echipă. Fiecare activitate a reprezentat o provocare dar și un mod placut de a le stimula creativitatea. De asemenea a alternat evaluarea folosind testele create în GoogleForms, EdPuzzle și TeacherMade cu proiecte individuale sau de grup create cu ajutorul aplicațiilor GoogleSlides, GoogleDocs, Prezi, Padlet, BookCreator. Au învățat sa creeze texte pe teme de interes și să realizeze un blog. Le-a pus la dispoziție instrumente digitale adecvate tipului de activitate propusă și i-a ghidat pentru a le utiliza creându-le tutoriale sau făcând demonstrații practice. Alte ori i-am lasat pe ei sa descopere cum se pot folosi anumite instrumente. Elevii doemnei au învățat să foloseasca și să creeze cu succes folosind Google Docs, GoogleSheets, GoogleSliced, Jamboard, LucidCharts, Padlet, BookCreator, Flipgrid, Kahoot, Blogger, StoryBoardThat.