Relevanța activității
Rezultatele obtinute au depasit asteptarile. Dragostea şi dăruirea dascălului rămâne mereu steaua care călăuzeşte setea de cunoaştere a elevilor. Închiderea şcolilor nu înseamnă întreruperea procesului de învatare, fiind în sarcina noastră să îl continuăm la fel de bine, de plăcut, de armonios şi eficient , în modul cel mai creativ şi inovativ , aşa cum era în mediul şcolar, în sala de clasă, sub toate aspectele sale . Asfel încât, bucuria şi împlinirea din sala de clasă am luat-o ca pe un vis şi am facut din el un drum, un drum al învăţării de acasă. Acest mod de învățare/evaluare prin proiecte, face ca fiecare elev să își valorifice propriul potențial, îi ajuta pe elevi să înțeleagă în mod practic notiunile teoretice.Elevii sunt foarte încântați e aceste proiecte , lucrează cu plăcere și pasiune și în majoritatea cazurilor sunt alături de ei și părinții, bunicii, fratii. Rezultatele sunt remarcabile, elevii dând dovadă de originalitate atât în prezentări cât și în realizarea produselor finale, realizȃnd postere, eseuri, desene, fişe bibliografice, portofoliile fiind piesa centrală a evaluării activităţilor. Atelierele cu ocazia diferitelor evenimente au evidenţiat gustul artistic exprimat prin limbaj plastic. Proiectul vine in ajutorul copiilor pentru a-i scoate din lumea fragmentată a cunoaşterii , ca un răspuns al efortului cadrului didactic, de a-l transforma ȋntr-o personalitate activă şi creatoare, bazat pe povestea experienţei de viaţă. Colaborarile şi parteneriatele au completat în modul cel mai fericit implicarea, entuziasmul şi creativitatea elevilor . Impactul derulării activităţii a determinat elevilor conştientizarea că tehnologia nu înseamna numai jocuri libere pe gadgeturi, ci şi o cale de învăţare.