Descriere

Activitatea desfășurată s-a realizat individual de către elevi, fiind precedată de discuții, cuprinsul sugerat pentru carte. Am folosit metoda proiectului, studiul de caz, învățarea prin descoperire. Elevii au avut ca sarcini de lucru: să culeagă de pe internet și din interviurile luate membrilor familiei informații despre virus, să confecționeze o cărticică, să decupeze imagini, să întocmească un program, să realizeze activități practice și casnice, să își expună trăirile, să își analizeze comportamentele.

Scopul activității

Adaptarea elevilor la noi contexte de învățare

Obiectivele educaționale ale activității

– exersarea metodei proiectului
– organizarea activităților
– formarea opiniilor proprii în diverse contexte

Relevanța activității

Elevii și-au arătat interesul încă de la aflarea temei și a cuprinsului orientativ. Au demonstrat prin realizarea acestui proiect că știu să utilizeze metoda proiectului ,că pot integra testimoniale, au luat interviuri, au realizat colaje de poze potrivite pentru tema dată, s-au considert chiar ei personaje principale ale cărții și s-au pozat realizând activități practice. Dețin toate aceste dovezi întrucât le-am primit în format electronic de la elevii mei care s-au arătat pe tot parcursul mândri de ce au realizat iar eu am fost în asentimentul lor. De asemenea, la finalul proiectului am realizat un sondaj pe tema cărticelei pentru a afla ce le-a plăcut cel mai mult la activitate pentru a utiliza și în viitor subtemele. Am aflat că o parte din ei s-au bucurat să culeagă informații, alții au fost încântați să își expună trăirile și temerile sau să confecționeze cărticica. Am realizat faptul că am utilizat teoria inteligențelor multiple întrucât am putut mulțumi pe toți elevii prin diversitatea activităților. Voi pune la dispoziție analiza sondajului la care au participat elevii.