Descriere
Proiectul a pornit de la nevoia reală a celor 35 de elevi ai mei de a socializa deoarece erau foarte mulți copii timizi, de a lucra în echipă deoarece erau mulți copii care nu colaborau, de a le crește motivația pentru că mulți elevi erau îngrijorați de școala on-line, de a le crește stima de sine și încrederea în forțele proprii deoarece erau triști și aveau impresia că au rămas în urmă cu materia și, nu în ultimul rând, de a aduce, din nou, bucuria în sala de clasă și în școală.
Mi-am dorit să păstrez politicile educaționale inovatoare și centrate pe nevoile elevilor și să combin predarea în aer liber cu predarea în sala de clasă sau on-line. Metoda „jocului” și activitățile „altfel”, au stat la baza proiectului, iar sarcinile diverse au avut în vedere competențele cheie din perspectiva învățării pe parcursul întregii vieți, asigurând, totodată, și caracterul interdisciplinar.
Aplicația Nearpod utilizată pentru înregistrarea vocii, decodarea mesajelor în limba engleză, jocul „SZU-sute, zeci, unități” și „tabla înmulțirii pe melodie”, atelierul de programare, jocurile psihosociale, jocurile de rol, miniscenetele, întâlnirea online cu elevi din alte județe, toate acestea au fost un sprijin emoțional pentru elevi, le-au asigurat o stare de bine, ceea ce a dus la reducerea de risc educațional.