Descriere

Proiectul a avut drept scop creșterea încrederii în programare tocmai pentru că accentul a fost pus pe realizarea de conexiuni între lumea reală și cea a tehnologiei. Totodată scopul proiectului este de a transforma elevii din consumatori de programe în creatori de programe.
Obiective:
– Cunoașterea și utilizarea adecvată a principalelor concepte teoretice specifice limbajului de programare Scratch;
– Utilizarea funcționalităților de bază specifice pentru programarea în limbajul Scratch;
– Crearea unor dialoguri animate cu scopul armonizării unui climat educațional favorabil și a spațiului școlar;
Rezultate: Elevii au participat la activități de coding, de învățare a siguranței pe internet, chiar și elevii cu cerințe educaționale speciale și cei în situații de risc. Au participat activ în cadrul proiectelor eTwinning. Nu în ultimul rând, elevii, în urma parcurgerii jocurilor de programare/conding pe platforma Hour of Code, au primit certificate de competențe digitale. Proiectul a avut o influență pozitivă asupra învățării, determinându-i să se înscrie și să frecventeze cursuri de informatică, engleză și pictură, cursuri desfășurate la Clubul Copiilor din Slănic.
Platforme: Learn (hourofcode.com), Europe Code Week, ALL DIGITAL Week, Fundatia EOS Romania – Educating for an Open Society, eTwinning Live
Resurse: Biblioteca – LIVRESQ, StoryJumper: #1 rated site for creating story books, Home Pre – Naradix, Scratch – Imagine, Program, Share (mit.edu).