Descriere
Proiectul a fost realizat prin intermediul unei suite de activități, de la începutul până la finalul clasei a IV-a. A fost lansat în prima zi de școală atunci când a fost prezentat „panoul de lectură”– „STARt! Lecturi de cinci stele”, care a colecționat și a prezentat de-a lungul anului școlar toate rezultatele activităților ce au avut în centrul lor, lectura, creativitatea, dorința de a învăța, fie că s-au desfășurat în timpul lecțiilor de Limba și literatura română, în pauze sau în cadrul unui club de lectură organizat în afara orelor de curs, în clasă, pe coridor, în curtea școlii sau la bibliotecă, fizic sau online. Câteva dintre activitățile cu cel mai mare impact în rândul copiilor au fost: clubul de lectură unde cititul (independent, cu voce tare, pe roluri) și dramatizarea, teatrul cu marionete au fost la loc de cinste, recreații transformate în activități de lectură, celebrarea cărții cu diferite ocazii (Ziua Cititului Împreună, Ziua Internațională a Cărții pentru Copii), activități desfășurate la bibliotecă, târg de lectură (recenzii și recomandări de lectură făcute de copii pentru colegii lor). Acronimul din titlul proiectului surprinde esența acestor activități: Citit și creativitate, Atitudine și acțiune, Reacții și rezultate, Tehnologie și timp de calitate, Emoție și entuziasm.