Descriere

Ținând seama de faptul că elevii trăiesc permanent într-un mediu multimedia digital aceste patru metode se încadrează în zona lor de înțelegere maximă. Geometria este predată exclusiv dinamic și animat, inclusiv în rezolvarea de probleme. Folosirea demonstrațiilor neformalizate în procesul de înțelegere și formalizarea acestora după ce logica demonstrativă a fost înțeleasă duce la atingerea obiectivelor mult mai rapid, participarea activă a elevilor în timpul orelor fiind crescută. Cele 4 metode se pot adapta și pentru o educație de tip STEM atunci când aceasta va fi implementată.

Scopul activității

Ținând seama de faptul că elevii trăiesc permanent într-un mediu multimedia digital, aceste patru metode se încadrează în zona lor de înțelegere maximă. Geometria este predată exclusiv dinamic și animat, inclusiv în rezolvarea de probleme. Folosirea demonstrațiilor neformalizate în procesul de înțelegere și formalizarea acestora după ce logica demonstrativă a fost înțeleasă duc la atingerea obiectivelor mult mai rapid, participarea activă a elevilor în timpul orelor fiind crescută. Cele 4 metode se pot adapta și pentru o educație de tip STEM atunci când aceasta va fi implementată.

Obiectivele educaționale ale activității

Se utilizează pentru atingerea tuturor obiectivelor și competențelor specifice prevăzute în programa școlara Matematică-Geometrie

Relevanța activității

Se constată o creștere majoră a atenției. Pot fi realizate filme care să ajute elevii aflați în dificultate să învețe în ritmul propriu atunci când își doresc.